Co mají pomůcky společného?

Tomu se říká dvě mouchy jednou ranou. Potřebujete žáky motivovat k dlouhodobé práci s meteorologickými pomůckami? Rádi byste potrénovali kladení otázek a práci s informacemi? Pak je tato aktivita přesně to, co hledáte!

Co mají pomůcky společného?
Autor: Petr Jaroš, ZŠ a MŠ Frýdek-Místek, Lískovec
Oblast GLOBE: Meteorologie
Nacvičujeme: 1. KROK -  Motivace, získávání nových informací
Vhodné pro věk/třídu: 6. – 9. ročník
Potřebný čas: 20 minut
Kategorie: Meteorologie

Cíl aktivity: Žáci se seznámí s pomůckami k měření a zkoumání meteorologických prvků a jevů. Aktivita motivuje žáky k další systematické práci s pomůckami. Žáci kladou otázky k tématu.


Tato lekce přispívá k naplnění cílů udržitelného rozvoje OSN


Příloha ke stažení