Lekce vede žáky k přemýšlení nad tématem spotřeby pitné vody, a nad výhodami a nevýhodami pití vody z kohoutku a kupování balené vody. V lekci si potrénují čtyři badatelské kroky.

Pitná voda z kohoutku nebo balená?
Autor: Marián Diviš, Střední průmyslová škola, Karviná
Nacvičujeme: 4 badatelské kroky
Vhodné pro věk/třídu: 2. stupeň ZŠ
Potřebný čas: 2 vyučovací hodiny
Kategorie: Badatelské lekce

Lekce vede žáky k přemýšlení nad tématem spotřeby pitné vody a to jak své vlastní tak i v obecném měřítku. Dále se žáci zamýšlejí nad výhodami a nevýhodami pití vody z kohoutku a kupování balené vody. Žáci se setkají s tématem dopadu výroby a spotřeby balených vod na životní prostředí.

Citace z lekce: "Nápojářským velikánům se před lety podařil nebývalý kousek. Vsugerovali spotřebitelům, že jejich voda je lepší a zdravější než voda z kohoutku. Že ona jediná pochází z lůna přírody.."

 


Příloha ke stažení

Sledujte novinky a odebírejte newsletter!

Pozvánky na semináře, rozhovory se zajímavými osobnostmi nebo čerstvé badatelské aktivity. Přihlaste se k odběru zpravodaje GLOBE a bádejte s námi!